Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-10, 22:56   #10
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har sett en del på Bondi Beach av varierte årsaker (), og har flere ganger tenkt at de kanskje "overreagerer" litt når de sier at noen sliter i vannet, for deretter å kaste seg uti. Men det får alltid rett, og det stemmer bra at det ikke ser veldig dramatisk ut når noen er i ferd med å drukne.

Jeg og Poden har sett litt på dette programmet også et par ganger, han synes det er superspennende! Der lærte vi faktisk at man kan eh ... het det sekundærdrukne? At man bør gjøre noe på et sykehus (pumpe vann fra lungene?) snarest mulig etter en nestendrukning, fordi det var fare for drukning selv om en var kommet i land og snakket og gikk. Nå husker jeg ikke symptomene lengre, men jeg husker jeg bet meg merke i at man burde oppsøke lege så snart som mulig etter en nestendrukning.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat