Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-07, 13:12   #30
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I lys av en del andre tråder

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men det oppfattes som sutring. Sutring forkledt som latterliggjøring. Når du gang på gang gang nevner prikkene dine, enten at du har fått en "tytterbærskog" eller gjenforteller innhold så ser jeg på det som sutring og litt sånn "se så tøff jeg er som mener noe annet enn alle andre og det er dere som har misforstått."

Jeg sier ikke at det er sånn, men det er det jeg som leser innleggene sitter igjen med. Jeg syns det blir patetisk, flaut og unødvendig.

Jeg tror at hadde vi kjent hver andre i det virkelige liv så ville vi oppleve hverandre ganske annerledes enn det inntrykket vi har her inne. Den eneste måten vi får kommunisert på er via skriftspråket.

Jeg skriver på min måte og du på din. Jeg tror ikke vi alle alltid klarer å se hvordan det vi skriver virker på andre. Min kontekst er annerledes enn din for eksempel.... Derfor blir det lett misforståelser.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat