Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-10, 16:09   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trampolinenoviser på tur -hjelp!

Hvis den ikke har nett regner jeg med at den ikke har stativ til det heller? Da syns jeg det blir en voldsom investering hvis det typ er et feriehus eller noe slikt. Er det en trampoline dere kommer til å møte igjen, har det jo mer for seg.

Er den stor? Står den opp fra bakken, eller er den nedfelt? Hvis den er stor tror og høy jeg at jeg hadde lagt ned regler om kun en på trampolina, og alltid sammen med en voksen som enten står på siden, eller sitter oppå, alt etersom hva som er mest hensiktsmessig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat