Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-10, 19:43   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nespresso, espresso-kaffe maskin

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Har den samme som Kanina, uten melkesteamer. Trengte en som ikke tok stor plass, men skal kjøpe melkesteamer ved siden av.

Jeg synes det er fryktelig praktisk å ha begge stående ved siden av hverandre på en så ryddig måte som den jeg har. Det hadde tatt marginalt mindre plass å ha aeroccinoen løst ved siden av, og jeg slipper flere ledninger. Dessuten har jeg alle delene samlet på sin egen lille øy i alt rotet på kjøkkenbenken .

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Aeroccino lager perfekt skum ja. Selgeren på Kitch'n sa at skummet fra Aeroccinoen blir desidert best, og det stemmer bra. Det blir ikke like bra i de integrerte, men jeg synes det er så dillete å ha flere dingser stående fremme.

Ikke dillete med Citiz & Milk.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat