Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-10, 12:00   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Ikke så mye utdrikking og utdritning i mitt udrikningslag, men defintivt en av de kjekkeste dagene jeg kan huske.

Forloveren min hadde booket oss inn på et opplevelsessenter, med sånn typisk teambuildingopplegg. Vi var altså en hel gjeng jenter i skauen, med en mannlig guide, og skulle løse oppgaver i fellesskap. Forsere hindringer, bruskassestabling, vannkrig osv.

Etterpå var vi på restaurant (skitne og gode), før vi avsluttet kvelden i solnedgangen på en av strendene her. Vi badet, bygget sandslott og spiste. Ekstra kjekt, siden mange av venninnene mine ikke kjente hverandre. Alle ble godt kjent, noe som viste igjen i veldig god stemning i bryllupet uken etter. Forøvrig hadde vi nærmere 30 varmegrader, og det var varmt på stranden til langt på natt.

Jeg synes det var ekstra kjekt at alle fikk delta på opplegget. Jeg har vært i mange u-lag der alt dreier seg om bruden og resten er tilskuere. Jeg ønsket meg en kjekk dag for alle, og det ble det. Forloveren min har fått mye skryt etterpå!