Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-07, 15:27   #3
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se&hør er avslørt

Jeg vurderer faktisk å begynne å kjøpe Se og Hør fast nå. Kanskje til og med to eksemplarer to ganger i uken (for de kommer fortsatt to ganger i uken, sant?).

Jeg syns det er helt riktig at noen tar tak i kjendisene og rister dem litt. Tenk på Sandra, for eksempel (fra Idol, husker ikke etternavnet), hadde det ikke vært for Se og Hør hadde hun fortsatt vært en alminnelig nordlands-blondine. Nå er hun kjendis, og til og med fått betalt for det.

Jeg syns det er kjempeinteressant å se hvordan Carl I. og fru Eli har det hjemme hos seg, og skjønner godt at Se og Hør betalte 100.000 for det. Skulle bare mangle, det var jo tross alt et møblert hjem! Jeg tror til og med de hadde en slim-line taste-telefon.

Kenneth Siversen solgte hodet sitt for 5000, og det var jo hans eget valg. Det ER lov å si nei også. Avsløringene rundt Se og Hør viser jo dessuten at mange av kjendisene har fått betalt for å bli liksom-snik-fotografert, for det er mer stuerent for dem enn å stille opp på en reportasje.

Og så er det alle fotballstjernene. I dag er de mer enn bare fotballstjerner, nettopp takket være magasiner som Se og Hør.

Så jeg er kommet til konklusjonen at Se og Hør fyller en viktig samfunnsmessig oppgave.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat