Sv: Elendig hundeeier
Uff, så utrolig ekkelt!
Veldig uansvarlig å ikke ta ansvar når noe slikt skjedde, det må jo være enhver hundeeiers værste mareritt at hunden skal bite noen! Man har et stort ansvar som hundeeier, og i mine øyne skal man alltid ned og være på nivå med hund og barn når de møtes for første gang for å ha full kontroll på begge to.
Men så må jeg samtidig si ( og jeg mener ikke dere siden mannen din faktisk var der sammen med barnet) at utrolig mange foreldre ikke tar ansvar for barna sine i situasjoner der de møter hund også. Man bør lære barna hvordan man skal møte dyr, og i alle fall ikke la de gå rett i mot hunder de ikke kjenner uten følge.
Det er ganske ofte når jeg går tur i byggefeltet her at det kommer barn og voksne bort til meg når jeg også i tillegg har med vogn, kanskje med en gråtende baby. Da er det mye å holde styr på, og da kan jeg faktisk virke litt brysk fordi jeg ikke har tid til å dille med unger som vil klå på bikkja mi. 
Har jeg tid er det selvfølgelig bare koselig å være med på å bidra til at barn får et godt forhold til dyr.