Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 10:49   #8
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange skoleuker på ett år?

Nå husker ikke jeg hva barnet ditt strever med, men jeg har jobbet i skolen i mange år. Min erfaring er at mang prøver å tilrettelegge best mulig og man vil vurdere hvor assistenten trengs mest. Kanskje det er noen timer han ikke trenger assistent like mye, eller de er to-lærer? Har han i tillegg en spes. ped. tildeling? Eller er 875 årstimer det han har fått totalt?

Jeg regner med at du allerede er i kontakt med skolen i forhold til tilrettelegging? Et tidlig møte med kontaktlærer og assistent vil jeg tro er lurt? De foresatte jeg jobber best sammen med er de som stiller krav (først og fremst til ledelsen, men også til meg), samtidig som de har forståelse for at skolen har en begrenset mengde ressurser. Erfaringen min er også at samarbeidet går bedre når min leder er tydelig og klar og viser vilje til å tilrettelegge best mulig.

Lykke til med skolestart.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat