Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 21:32   #2
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor tidlig så barnet ditt Star Wars/Ringenes herre?

Hvor gammel er ungen da? Vesla blir 8 om noen måneder, og ikke snakk om at hun får se Ringenes Herre enda. Jeg syntes den til tider var skummel - og jeg elsker bøkene og filmene...Men de er skumle, av typen spøkelser/skrømt, ikke så (veldig) mye blod og gørr...Og en del av karakterene er forferdelige av utseende...

Star Wars har jeg klart å lure meg unna så langt. Men nå har Høstmannen kjøpt alle filmene, og har lovet/truet med at når han er tilbake i august, så skal vi nyte/lide oss gjennom de...

(Neida, de er sikkert bra de også altså, men jeg er mer trekker jeg.... )

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat