Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-10, 21:42   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig så barnet ditt Star Wars/Ringenes herre?

Ringenes herre har vi ikke, Star Wars har vi sett på ett års tid her. Dvs at eldstemann var nesten 7 år, minsten har sett på det siden han var 3-4 år. Men de får ikke se nr 3, den synes jeg er den mest voldlige. Vi startet forresten med de eldste først, de har minste vold og greier i seg enn de nyeste. Jeg vet det er alt for tidlig for minsten å se, men han er på mange måter der storebror er når det gjelder film. Det er vanskelig å skille på de når det gjelder endel ting.

Det bør vel legges til at jeg er over gjennomsnittet opptatt av Star Wars. Mannen liker det ikke, men har sett det sammen gutta.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat