Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-10, 08:41   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festing i tett nabolag

Jeg bor i blokk. Det ser et par ganger i året at jeg går og banker på der festen finner sted, og på vennlig vis informerer at dette nå forstyrrer ganske mye. Da pleier det å roe seg ganske så bra.

Bor man tett i tett så får man tåle at man har naboer, også de som befinner seg på et annet punkt i livet enn man selv gjør. Men etter kl 23 skal det være ro. Hensynet går selvfølgelig begge veier. Og jeg kjenner at toleransegrensene er langt mer tøyelige når det har kommet nabovarsel først.

Og så er det noen unntak; vi har noen nye som har flyttet inn. De synes det er morsomt å få kjeft. Da står de og jubler av glede og bråker enda mer. Da sender man (og alle de andre naboene) skriftlig klage til styre som tar det opp med utleier. Så er det slutt på den saken. :evil: