Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-10, 14:14   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig så barnet ditt Star Wars/Ringenes herre?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Mens jeg har sett filmene, og mener noe annet. Og kjenner ungene mine.

Enig. Jeg skjønner jo at de som har barn som blir redde av feks. Karius og Baktus ikke viser barna filmer over aldersgrensen, men det ER stor forskjell på barn, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal følge aldersgrenser slavisk (når de kun er veiledende, forresten) når jeg har ei jente som aldri blir redd for noe som helst på tv (utenom edderkopper).Jeg har aldri tenkt å prøve å herde henne på slikt, hun er rett og slett bare slik som jeg var som barn uten at jeg har bidratt til det. Jeg tviler på at jeg oppdrar en fremtidig sosiopat altså, enkelte foreldre klarer å se an ungene sine når det gjelder ting som dette.
Jeg klarer ikke å la være å tenke på mora til en kompis av meg i barndommen, hun var hysterisk langt utover aldersgrensene på filmer og lot ham ikke se bla. Donald i ville vesten fordi Donald brukte pistol.