Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-10, 19:59   #6
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan ville du hatt DIN bank?

Jeg savner de gammeldagse skrankene, eller hva det nå heter. Jeg blir bare forvirret over å komme inn i et kontorlokale der jeg liksom skal stille meg ved siden av bordet til en eller annen. Jeg liker å stille meg i en kø, og komme fram til en høy pult som jeg kan henge litt på Og er det kølappsystem, så vil jeg ha et sted å være mens jeg venter, ikke bare henge i veien...

Og så liker jeg ikke folk som virrer rundt og skal hjelpe meg ut av køen (ref nsb som skal ha hjelpe meg til å bruke billettautomaten). Jeg stiller meg bare i køen hvis jeg må...

Men nå skal det sies at jeg er kanskje ikke helt oppdatert på banklokaler, det er mange år siden sist jeg var inne i ett. (men både bank og postkontor hadde noen irriterende varianter sist jeg var der...)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat