Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 09:54   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utidig frisør?

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Ja mulig det, men hun kunne ikke forstå hvordan det var mulig å gå uten sminke og samtidig føle seg vel....
Vel jeg har ingen problemer med å gå uten sminke, har et veldig avslappet forhold til det hele. På min arbeidsplass er det også veldig laid back, noen bruker litt sminke andre bruker ingenting, det er ikke utseende som er i fokus for å si det slik. I motsetning til en frisørsalong hvor ALT handler om utseende.

Ops. Hadde hun sagt noe som "jeg tror du hadde blitt fin hvis du hadde hatt på litt mascara og en lys øyenskygge", så kan det tolkes som et vennlig råd. Den kommentaren du fikk var utidig. Det er jeg helt enig i.