Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 20:17   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utidig frisør?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg synes kanskje du er i overkant hårsår. Hun ville nok bare konversere, selv om hun ikke lyktes 100%. Jeg tipper det ikke var en frisør du går til fast?

Virkelig? Du hadde syntes det var helt vanlig og ok at ukjente mennesker kommenterer at du har ubehagelig latter?

Jeg hadde mest sannsynlig begynt å diskutere hvordan man bør/ikke bør kommunisere med kundene sine og slikt. På et saklig nivå. Hun sto tross alt med en saks og hadde full makt over håret mitt.