Oppgave 2: fast car - Tracy Chapman Oppgave 3: Up where we belong - Joe Cocker m/ Jennifer Warnes Oppgave 4: view to a kill - Duran Duran Oppgave 5: I wanna know what love is - Foreigner Oppgave 6: White Wedding - Billy Idol Oppgave 7: I love Rock'n'roll - Joan Jett and the Blackhearts Oppgave 8: La Isla Bonita - Madonna Oppgave 9: Say, say, say - Paul Macca og Michael J Oppgave 10: The Wall - Pink Floyd Oppgave 11: Don't you forget about me - Simple Minds Oppgave 12: Tainted Love - Soft Cell Oppgave 13: Dancing in the dark - Bruceren Oppgave 14: Logical Song - Supertramp Oppgave 17: Still haven't found what I'm looking for - U2 Oppgave 18: Luka - Susanne Vega Oppgave 19: I just called to say I love you - Stevie Wonder Oppgave 20: Come back and stay - Paul Young Bonusspørsmål: Oppgave 21: Hva heter vokalisten i bandet på oppgave 1? Vet ikke bandet engang... Oppgave 22: Hvilket tysk euro-house band har laget en dance versjon av oppgave 14? Hva! Har noen trashet Supertramp? Oppgave 23: Vokalisten på oppgave 16 var gift på 60/70 tallet. Med hvem? Ja det var det da Oppgave 24: Hvem sang Never Gonna Give You Up? Rick Astley vel! Gjennom en bllikkboks virket det som forresten. Oppgave 25: Hvem sang om Forvirringens land? Land of Confusion - Genesis (m/ kul video husker jeg) Clubby - vet du hva? Sang nr. 10 hørte jeg på radioen i forgårs og tenkte "Hm... den burde Clubby ha med en gang. Det hadde forresten vært kult med en ren 80-tallsquiz..." Jeg tuller ikke. Kryss på halsen! God helg!