Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 21:41   #54
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Tja. Agenten nevnte at jeg var mye krassere før. Jeg tror jeg er sånn middels krass, på en dårlig dag får kanskje alle høre det, mens på en god dag ler jeg bare av det. (Som Elins tulling-bemerkninger. Jeg har en god dag i dag.)

Jeg har ikke fått med meg foranledningen til denne tråden. Men jeg synes du har blitt litt mer diplomatisk med årene. På NM synes jeg du var mer direkte, eller skarp om du vil. Eller så kan det være at jeg oppfatter deg mykere nå fordi jeg kjenner deg bedre og derfor ikke legger så godt merke til at du er direkte. Uansett så er det en side av deg jeg setter pris på. På NM sa du veldig ofte det jeg tenkte, men ikke turte å si.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat