Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-10, 08:49   #42
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utidig frisør?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Hun uttalte seg MEGET bastant om folk som går sykmeldt, på attføring eller er uføre, om våre nye landsmenn og i det hele tatt systemets snyltere som hun anså dem for å være. Selv var hun MEGET bereist og lommekjent i London og New York som hun besøkte flere ganger hvert år, og hun hadde mange nære venner som var leger, så hun visst veldig godt at de fleste som gikk sykmeldte egentlig ikke var syke. Dere skjønner greia?

Er det bare meg, eller har frisøryrket større nektetthet enn endel andre yrker?

Eg skifta frisør pga. hennar tyt og fordommar. Siste gongen eg var der, var eg gravid. Da var det dette med at graviditet ikkje er noko sjukdom, og at nybakte mødre gav opp amming aaaaltfor lett. Desse er to tema ein bør diskutere med varsomhet med meg, altså.

Denne runden sette eit definitivt punktum for meg. Men før dette var det evige spørsmål om min mor (dei kjente kvarandre litt før), som eg har eit litt anstrengt forhold til, samt mange andre tema der ho hadde usmakelig bombastiske meiningar om.

Til hi; eg synes definitivt ikkje du er hårsår (!). Eg ville blitt sur!