Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-10, 10:19   #106
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Ang. respons i kaffebloggen: hvis det finnes en "klikk" her inne, så leser jeg innimellom at den inkluderer meg. Og jeg opplever stadig vekk å skrive noe i kaffebloggen som ikke får respons over hodet. Faktisk synes jeg det er det vanlige, og respons er unntaket i perioder. Det å poste i kaffebloggen er tidvis veldig synonymt med å rope i skogen, altså. Manglende respons der er ikke noe godt mål på hvor populær man er eller hvor godt man vises på forumet.

Sist redigert av Teofelia : 15-07-10 kl 10:27.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat