Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-06, 00:46   #20
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nattens dronning!
I tenårene holdt min far på å bli gal av meg.
Enten lå jeg med bok til 6-7 tiden om morgenen, og sov mens andre var på skolen ...Eller så fikk jeg tulletak og fant frem klut og støvsuger...
Jeg elsker natten! Det å vite at alle rundt meg sover, det å kunne gå ut på verandaen og sitte og se på stjernen helt alene. Alt er rolig rundt deg, og du ser ting så mye klarere...

I dag skulle jeg egentlig gjort masse husarbeide.. Dessverre dukket det opp to bøker som jeg ikke klarte å legge fra meg. mannen er på reise med jobben. Ungene har bare kose seg, og lekt rolig nede på lekerommet.
Var ferdig med bok nr 2 for en halv time siden, og ser plutselig at huset er fullstendig bomba!(Jada, dårlig mor..Jeg vet det)

Så nå sitter jeg her pitte lite grann, og vet at jeg ikke kommer til å legge meg før hvertfall stuen og kjøkkenet er tatt...

Mannen er hjemme i 7-tiden i morgen tidlig, og jeg regner med at han da får ungene opp og på skolen... Da skal jeg sove lenge!!!
(Noen fordeler må jo jeg ha, når jeg bare går hjemme og kjeder meg)

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat