Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-10, 13:40   #128
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Ingen skarp tunge her i gården, nei. Heller konfliktsky. Sånn sett er jeg nok litt av en "snylter" her inne, som elsker å følge med i skarpe og hissige diskusjoner men som sjelden deltar selv.

Jeg tror også at det med klikk er et begrep som blir feil, men som jeg likevel kan skjønne dukker opp nettopp pga at mange kjenner hverandre og kommenterer mer på dem de kjenner enn andre. Jeg har også opplevd å få få svar på tråder, men forumet er for stort og anonymt til at jeg syns jeg kan ta det personlig. Men jeg har merket meg at det er enkelte skrytebildetråder som får veldig få kommentarer, og jeg kommenterer stort sett de jeg er innom, nettopp fordi jeg tenker det er noe trådstarter vil sette pris på (og jeg kjenner så få her inne at det utvalg av tråder som kommenteres ikke kan tillegges det).

Det jeg har merket meg er at de som selv definerer seg som en del av en gjeng eller hva man skal kalle det, som regel blir en del av den også. Gjerne gjennom å være svært aktive og ta seg selv lite høytidelig. : observatør:

Svar med sitat