Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-10, 21:18   #152
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Nå og da, om det er noe jeg mener nok. Som oftest er det vel tunga som blir oppfattet som skarp, ikke intellektet, så da er det like greit å avstå om noen andre har sagt det bedre allerede. Noe de jo ofte har.

Jeg syns det er forfriskende at folk tør å være litt skarpe her. Vanligvis er det saklig også.

FP virker ikke spesielt klikkete på den måten at folk alltid er enige med sine venner. Da gjør det ikke all verden at mange kjenner hverandre og har intern humor og en del felles referanser. Det hjelper veldig at forumet er så stort, sånt er mye mer slitsomt på mindre steder. Her går det an å være utenfor klikken, men samtidig delta, og det setter jeg pris på.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat