Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-10, 22:59   #17
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har peiling på mote "og sånn"

Jeg har noen få farger som går mye igjen i min garderobe. Da er det lett å matche ulike plagg, og få mange variasjoner ut av ikke sååå mange plagg! Det kan være fint å hente opp en farge i antrekket med et pent eller stilig skjerf i halsen. F eks hvit tunika, dongeritights/bukse. Bruk da et skjerf med noe blått som tar opp buksefargen. Osv mtp andre farger
I tilegg er jeg fan av lekre øredobber og ringer Enkle, små øredobber + en matchende ring som er litt stor/blikkfang synes jeg er pent. Eller; store, hengende øredobber som gjør mye ut av seg, og bare diskre armbånd (sølvringer etc)
Store smykker er ikke min stil, men mange liker det godt...!
Stilig veske er et must! Clutchveske går til både uformelle og finere anledninger. I tillegg er det ofte stilig å variere med en stor veske også synes jeg. Kjøp et par stk som passer til ulike klær. Jeg havner som oftest på sorte vesker, men bruker tid på å finne noen som har fine detaljer. Jeg har mye sorte klær i min basisgarderobe....

Gå på en god butikk der du får god service og veiledning til å sette sammen et matchende antrekk. Blir butikken for dyr til å handle dette i (siden du er student) så går du bare til en av billigkjedene og prøver å kopiere stilen etterpå...
Men ikke gå i fella, og kjøp noe bare fordi det er moderne. Du må like det selv, ellers blir det liggende i skapet er min erfaring...
Her er en "fjortis" link, men man kan uansett hente inspirasjon her:
www.mote.no