Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-10, 17:07   #71
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff skarp tunge. Tenker du formulering når du skriver her inne?

Handleliste etter vareplassering ja. En for den lokale matsjappa, en for den svenske. Men jeg renskriver ikke mannens. Kan finne på å kommentere rettskrivinga i ny og ne.

Jeg skriver nesten like fort som jeg tenker, og skriver det jeg tenker. Så det blir mye tullball og elendige formuleringer som jeg ofte går inn og retter i etterkant. Sikkert mye som blir stående også, men det kan også ha med at jeg ikke kan grammatikk og tegnsetting. Tidligere var jeg veldig opptatt av hvordan jeg skulle formulere meg, slik at jeg ikke tråkket på noens tær. Har slækket litt på kravene der merker jeg.

For øvrig mener jeg at det er den som sender budskapet som er ansvarlig for at det gjøres forståelig for mottakerne. Jeg himler like mye hver gang noen legger ansvaret på andre lesere for at de selv er uttydelige når de skriver. ( : Eller rett og slett ombestemmer seg og mener noe annet enn det de faktisk har ment når det blir vanskelig å forsvare standpunktet sitt.) Det bør ringe noen bjeller hvis man stadig blir misforstått, synes jeg.