Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-10, 21:44   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff skarp tunge. Tenker du formulering når du skriver her inne?

Jeg tenker mye mindre formulering her enn jeg gjør i jobbsammenheng, der er jeg på grensen til nevrotisk når det gjelder angst for å formulere meg klønete, eller enda verre: Rote med rettskrivningen. Jeg blir ganske når lærere skriver mye feil, og jeg vil nødig gi noen mulighet til å over meg. Her inne har jeg rett og slett ikke tid til å tenke formulering og rettskrivning før jeg poster. Jeg formulerer meg og skriver rimelig OK fra naturens side, og de glipper som evt måtte komme, får dere (og jeg ) prøve å leve med.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat