Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-10, 11:13   #108
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff skarp tunge. Tenker du formulering når du skriver her inne?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Altså, ikke tekkes andre lesere? Hvis jeg ikke tror det jeg har å si, er interessant for en eller annen, gidder jeg da ikke skrive det heller? (Jeg sier ikke at det trenger å være mange. )

"Hmm. Er det overhode noen som har lyst til å lese dette? Ikke? Nei, da skal jeg jammen dy meg fra å skrive det også".

Jeg synes det minste jeg kan gjøre, hvis jeg ønsker at folk skal lese det jeg skriver, er å prøve å være så smart, hyggelig, velformulert, morsom eller interessant at folk føler de har noe igjen for tiden de brukte på å lese det (og helst ha lyst til å lese det neste jeg skriver også).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat