Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-10, 15:35   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Trampoline på skrånende plen, hvordan løser jeg det?

Nei, for jeg har tatt vår ned i anledning Prosjekt Plendrap. Den blir stabil om han bygger rundt bøylen i tillegg til å bygge de opp under (trampolinen vår står på bøyler, men jeg vet ikke om alle gjør det?). Vi hadde også noen planker slått ned i plenen rundt bøylene, så det ikke skulle skli fra hverandre og sørge for at trampolinen ikke forflyttet seg. Stod helt fint, men vakkert var det ikke.

Jeg har sett at noen har gravd ned hele trampolinen sin. Er sikkert ok det og, men mye jobb.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat