Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 12:19   #87
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Og nå har det "festlige" skjedd; Venninnen min har blitt lagt inn på sykehus for operasjon (som er ille nok i seg selv), og hun andre jeg skal reise med vil dra allikevel. Jeg vet ikke helt om jeg vil dra uten hun som skal operere, men det er jo dumt at vi ikke får reist.

Vi lurer på å prøve å finne noen andre som vil ta hennes plass, men jeg blir ikke klok på å lese på RyanAirs hjemmesider (bombe ). Det ser ut som om navn på billetten ikke kan endres så lenge vi har sjekket inn online.

Er det noen av dere som reiser mye med RA som vet noe om dette?

Tror det koster ca 1000 kroner å endre navn hos Ryanair. Vet ikke om det kan gjøres etter innsjekk, men mener det sto noe om å ringe Call Centre dersom det var behov for endringer sist jeg reiste. Men det kan fort bli dyrt:
820 040 02 - English speaking - 4.50 NOK per minute (incl VAT)
Calls from mobiles and other networks may cost more.
Our lines are open Mon - Fri, 08:00-19:00 CET. Please note that our lines are closed Saturday and Sunday.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat