Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 14:31   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - merker du eget undertøy?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg fann forresten ei av min kjæres ekskone sine truser i mi si truseskuff som eg har liggende hos han. Han hadde funne ei truse i vaskekjelleren han og vaska den og tenkt at det var sikkert mi.

Åh, jeg hadde et slikt øyeblikk her en gang, hvor jeg fant en truse tilhørende min manns ex i skapet. Det var ganske fint å holde den ut med strak arm, med en kommentar om at "denne er nok exen din sin, den er i hvert fall alt for stor for meg. ".

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Vet dere forresten hva but floss er? ;-)

Nei?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat