Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-10, 23:24   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...

Jeg var og handlet i dag. Tok med meg handlevogna til bilen for å lesse av varene. Lillegutt satt i kurven og jeg gikk tilbake mot butikken for å sette vogna på plass. Det var mye regn og søledammer. Jeg går mot inngangen. Før jeg vet ordet av det ligger jeg i en stor søledam med handlekurven over meg og lillegutt skriker. Jeg berget ham så godt jeg kunne, men til gjengjeld fikk jeg vogna over meg og hode mitt datt mot asfalten. Det som har skjedd er at det mangler en rist over et "vannløp" utfor butikken. Bortover "vannløpet" er det jo rist, men akkurat her var det en dam og umulig å se at det manglet en rist, så vognen kilet seg nedi og veltet.

Jeg tok kontakt med butikken (pr.telefon). De hadde visstnok bestilt en rist for mange måneder siden, men sa at de uansett var bare leietakere i bygget...Dette kunne gått veldig mye verre enn det gikk, for det var jo midt på parkeringsplassen der biler kjører. Jeg har smerter i foten, det verker enda i hodet og bekkenet fikk seg en saftig vridning. Hadde dette vært i USA, så hadde jeg definitivt saksøkt butikken.

Men det verste av alt, var at det var folk som så det, men ingen kom for å hjelpe meg, enda jeg lå lenge på bakken med vogna over meg og lillegutt skrek. Jeg satt på bakken etter jeg fikk ham ut av vognen for å sjekke at alt gikk bra med ham. Jeg var klissvåt fra topp til tå og strevet for å komme meg opp. At ingen hjalp meg i denne situasjonen er veldig merkelig. Det er rart hvor sterkt "konformitetsprinsippet" egentlig er.

Fra nå av skal jeg aldri aldri kjøre handlevogna ute med barn i