Tråd: Mary Kay
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 17:25   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

La Banga.. Materialet jeg refererer til om Mary Kay Ash, hennes kjerneverdier, tro og holdninger var på norsk og ble brukt for alt det var verd av konsulenten. Jeg fikk inntrykk av at hun var veldig drillet på dette.

Det kan veldig godt hende at dette har endret seg, eller at det kun brukes slikt når man selger inn mot miljøer som kan tenkes å bite på sånt. Jeg vet ikke, men jeg satt med en temmelig ekkel følelse av hele greia. Det er ikke mange år siden jeg nok en gang satte meg ned for å lese info om MK på nett og den evangelikale linjen var ganske tydelig der også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat