Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 22:13   #10
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal vi handle i Sverige?

Jeg er heller ikke så dreven på grensehandling, men har akkurat feriert to uker nå like ved Svinesund og har fått sjekket ut Nordby-senteret grundig.

Barnemat og MME ferdigblandet er nesten halv pris. Excellent utvalg av middagsglass. Alt av drikke til voksne og barn er rimelig. Øl og brus på boks er latterlig billig. . Jeg fant ellers en veldig god eplemost " Kullamust" på jekkeflaske som er 100% eple med kanel og vanilje, uten tilsetningstoffer. Kan anbefales. De har også svært rimelig juice i småkartonger til bursdager og på tur som har relativt lite sukker og uten tilsetninger forøvrig.
Jeg handlet egentlig ikke så mye kjøtt. Likte ikke grillpølsene. Men vi kjøpte indrefilet av svin, kjøttboller, kyllingfileter, roastbeef, spekeskinke etc, og det var god kvalitet og billlig. De har også ett enormt utvalg av knekkebrød, flatbrød og polarbrød.
Godteri i løsvekt, snacks er også billig. Synes forøvrig at Maxi-Mat på Nordby var den fineste butikken.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat