Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 22:36   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mørk blond med noen grå - lysfarget

Jeg hadde ikke turt. Jeg har svart belte i hårfarging, men hadde aldri våget meg på lysfarging, for det er lett at resultatet blir annerledes enn ønsket, spesielt hvis du har litt grått i tillegg. Det kan fort få grønnskjær, og da ville jeg heller ventet, eller gått til en annen frisør.

For å ta bort gyllenskjær og fremheve kalde blondtoner, funker shampoo/kur i lilla eller sølv. Den fra Paul Mitchell skal være superbra, ifølge frisøren min, men jeg våget aldri å bli helt platinablond (fra svartfarget utgangspunkt), så jeg vet ikke.