Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 00:57   #25
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Historien om"-bøkene

Jeg husker fortsatt fra boken om Madame Curie og hennes oppvekst dette at de ikke fikk snakke polsk på skolen og at det nårsomhelst kunne komme russere inn for å kontrollere dem og eventuelt straffe lærerne (eller dem? Jeg tolket det nok slik den gangen). Jeg følte helt redselen på kroppen, det har gjort et kraftig inntrykk på meg, og jeg fikk i alle fall et innblikk i Polens historie. Og om det ikke skulle være helt sant, vet jeg jo nå at slik har det faktisk vært og faktisk er for mange minoriteter.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat