Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-06, 15:09   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi som har bodd der siden før boligprisene sprengte taket, må vi kaste inn håndkleet å få unger selv, dresse dem opp i retroklær og presse i dem organisk sviskesaft? If you can't beat them, join them?

Hehe! Det var jo nettopp det dere måtte! Jeg skjønner godt at redaktøren lo av deg!

Tonje Egedius skrev en slags kortversjon av dette i en spalte i A-magasinet, var det forrige uke? Jeg må innrømme at jeg ble litt snurt og ønsket på henne en snarlig graviditet.

Det som forundrer MEG, er at shoppinggale, hippe barnløse mennesker er forundret over at deres shoppinggale, hippe venner fortsetter å være shoppinggale og hippe når de får barn, også på barnas vegne. Siste modell i barnevogn er liksom det verste man kan tenke seg. Knisfnis.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 15-09-06 kl 17:30.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat