Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 22:53   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Matindustri og næringsmidler...

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er opptatt av gode råvarer, smak og mat laget fra bunn, men kunne nok også tjent på å være mer prisbevisst.

Jeg tror ikke det kan sies bedre enn dette. Jeg har svart belte i matshopping, kjøper gode råvarer uansett, og en god del økologisk, og bryr meg lite om prislappen. Jeg handler glatt for en tusenlapp i uka når det bare er jeg og lillefrøkna, også. Dette beløpet inneholder selvsagt ting som perletomater, jordbær og druer. Jeg kjøper lokalprodusert der det går, men burde vært flinkere til å utnytte for eksempel bondens marked. Men å dra til sentrum på lørdagsmorgenen er ikke prioritert.

Mat er helse, og dersom økonomien skulle tilsi kutt, er maten noe av det siste jeg kutter ned på. Jeg lager heller store porsjoner av mat med lite kjøtt/fisk og mye sesonggrønnsaker samt belgfrukter enn å måtte kjøpe råvarer av lavere kvalitet.

Sist redigert av Nera : 26-07-10 kl 23:06.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat