Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-10, 15:11   #9
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

I mange år nå: Stillhet.

Dette har nok sammenheng med å ha fått barn, antar jeg. I gode, gamle dager gikk jeg mye på konserter og festivaler, og da var favorittene ulike former for metal/rock/indie/vise eller mimrekonserter av typen Knutsen & Ludvigsen. Nå for tiden gidder jeg bare å gå på konsert om det er mulig å sitte. :klar for pensjonsalderen: De siste konsertene jeg kan huske å ha dratt på er Leonard Cohen og Anthony and the Johnsons, og det begynner å bli ganske lenge siden.

Ellers liker jeg vel det meste, unntatt sport. Det blir ikke så mye eksperimentell kunst eller opera heller, det er for dyrt og/eller mentalt krevende. Justes fantastiske brukertittel ("populærkulturjunkie") skulle være ganske dekkende.

På bokfronten er jeg vel bortimot altetende, men med tiltakende allergi for nordisk samtidslitteratur der det ikke skjer noenting, og folk ikke greier å snakke sammen. Jeg får også med meg en god del litteraturhappenings, dog ikke like mange som jeg skulle ønske meg. Kunstutstillinger blir det heller få av for tiden, men jeg liker det egentlig godt. Prøver å få med meg Høstutstillingen, da. Og så går jeg selvsagt når det er venner som skal stille ut eller vise noe.

Jeg er også glad i stand-up, men syns det er få norske komikere som fenger.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Min store fetish er vel strengt tatt tv-serier og film. Som regel er det dette jeg ender med, og jeg liker godt å gå på kino.

Jepp igjen. Hyppige kinobesøk er det jeg savner aller mest fra tiden før barn og bygdedyr.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat