Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 22:56   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårligste grøsser?

Blairwitch likte jeg, den ble jeg faktisk skremt av, og det er uhyre sjelden jeg blir det. Men så er jeg av typen som prøver å skremme meg selv før slike filmer, jeg "tirrer" og hyper opp meg selv, skrur av alt lys, sitter alene (eller med venner) nede i kjellerstua med storskjerm og høy lyd og teppe over meg og skremmer vannet av meg selv, før filmen har begynt.

Jeg er helt enig i at Jeepers Creepers ble totalt ødelagt av det du skriver, Enhjørning. Jeg tenkte akkurat det samme som deg da jeg så den og ble SÅ sur og skuffet! Den filmen hadde virkelig potensiale!

Den aller, aller dårligste jeg har sett er vel en vampyrfilm fra 60-tallet eller noe sånt. På coveret stod det noe ala "the scariest movie of the year". Vel, disse såkalte skremmende vampyrene (vampyrer synes jeg forøvrig ikke er skremmende i det hele tatt, bare sexy, stort sett) bestod av en gjeng med kapper og hoggtenner som danset rundt et bål eller noe sånt, det skjedde virkelig ingenting i filmen. De bare danset til ånnas-musikk. Jeg husker også at et ektepar kjørte i en bil. Når vi fikk se dem inne i bilen var det natt ute, når kameraet viste bilen ovenfra, var det høylys dag.