Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 00:47   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paranormal activity

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.



Jeg var da ikke med å bestemte det der, jeg var ute å røykte jeg, remember? (Jeg har forresten sluttet å røyke)
Det var i april/mai ja, husker ikke helt dato.
Som sagt, jeg kunne godt tenke meg å se paranormal activity, og shutter island ser jeg gjerne igjen, den var bra. Men ikke akkurat grøsser da,. i mine øyne.
Jeg har hele nightmare on elm street samlingen, men jeg vet ikke hvor interessant det er for dere som ikke er freddy fans.
Parmesan ja. Jeg har ikke spist om min del av den enda, og det var ca halvpraten av det du fikk.

Har du? Flott, altså! Kjempeflink er du!
Jeg er Freddy-fan på min hals jeg! One, two, Freddy's coming for you! Elsker den mannen/monsteret/skremmende utgave av Edward Saksehånd.

Hehe, vi har nesten spist opp all parmesanen, det er vel noen spiseskjeer igjen som jeg til nå har voktet med livet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat