Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 16:07   #52
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?

Spørs litt på hva du skal ha og hvorfor du kjøper det.
Jeg kan fint gå på H&M og andre billige steder og få mye klær til en billig penge. Da er det alltid noe som ikke stemmer helt med snittet, stoffet kan være litt kjipt og det endrer fasong etter en vask, rompa mi ser stor ut, det er ikke pent over bysten. Etter kort tid er det slitt, nuppete eller stygt. Klærne mine blir også fort flekkete og må tåle skikkelig vask og rens. Sko? Jeg går hælen skjev på null komma svisj hvis det ikke er god kvalitet, skinnet blir ødelagt, osv. Jeg sliter ut et par sko på én sesong, maks to. Penskoene mine holder (litt) lengre. Men sånn er jeg, jeg er storsliter av klær.

Hvis jeg kjøper meg plagg jeg skal ha en stund betaler jeg det det koster for å få stoff og snitt som passer MEG og mitt bruk. Da koster det fort litt penger, men så har jeg også plagget i mange år. Jeg handler ikke mye klær, og ikke ofte, men når jeg først handler blir det fort en ...god sum. Mer enn 4000,-
Yndlingsplaggene mine - de som har overlevd meg og fortsatt henger i skapet og som jeg fortsatt bruker, det er nærmest uten unntak de jeg har betalt mest for.

For meg har ikke merke så mye å si, men at det passer. Finner jeg mange plagg (sko, undertøy) som passer og som jeg faller for er ikke 4000,- mye....

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat