Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 16:43   #15
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Joa. Men jeg er 180 cm lang og ikke så slank akkurat så det er lite sånn slags shopping som er egnet for meg.

Men noe til ungene ja. Kanskje jeg burde kjøpe noe til dem?
Finnes Kensington Market enda, og er det kult enda?

Jeg har en lang venninne, og hun pleier å stikke innom her når vi er i UK:

http://www.longtallsally.com/

Ellers tror jeg jeg ville økt budsjettet en smule slik at du har rom for litt spontanshopping også.

Jeg har forøvrig to par støvletter og null kåper. Og ingen vesker til flere tusen kroner. Jeg tror jeg har innebygget sperre fra studietiden på å bruke masse penger på et plagg, men jeg øver meg, og er blitt litt flinkere. Det hjelper på at prisene er i dollar. 200 dollar høres liksom ikke så ille ut som 1500 kr.