Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 20:57   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva motiverer deg til å lære nye ting?

Nå må jeg tenke. Hva er det som motiverer meg egentlig? Nytteverdi er et stikkord tror jeg. Enten at det er nyttig i jobb eller på privaten, eller at det er nyttig innenfor noe jeg liker å drive med fra fra før. Og så liker jeg best ferdigheter som man kan tilfredsstillende etter å ha lært dem, ikke de man må knote med en halv evighet også etter man har lært dem. For eksempel er det bedre å lære å sykle (krever endel insats, men når man kan det, kan man det) enn å sy hardangersøm (krever lite innsats for å lære, men mye innsats for å faktisk få til et ferdig arbeid som er pent). Altså jeg er villig til å jobbe ganske mye for et gjennombruddspunkt, men å slite i lange tider for å bli litt og litt bedre ligger ikke helt for meg. Og så liker jeg å se sammenhenger, få oversikt. Jeg liker egentlig å lære det meste, men sliter litt med gjennomføringa, jeg kan for eksempel synes det er kjempekult å lese om hagedrift, blomster og planlegging, men virkelig hate gjennomføringa som består av mengder luking.