Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 21:38   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva motiverer deg til å lære nye ting?

Som i den andre tråden så liker jeg å lære ting som har nytteverdi, spesielt ting som tar lite krefter å lære seg og som man på en måte rapser med seg i forbifarten.

Mer grunnleggende diller er jeg usikker på hva som trigger, når jeg ser på de siste dillene mine, de som har vart noen år så er det disse:

unix drifting, system administrasjon og nettverk
seiling
romersk historie
bruddbehandling
kakedekorering

så er det vanskelig å se noe helt hva som gjør at jeg kan bli hektet på det egentlig.

Jeg tror at for at noen skal bli en mer alvorlig dille så må det ha ganske bratt læringskurve, det må være mye greier med det, sånn at man føler at det er mye å lære om det, men at man kan lære en god del uten at man holder på i tiår etter tiår.

Jeg tror at fluebinding og fluefiske er noe som jeg kan bli hekta på, dette å se i den elven man har tenkt å fiske hvilke insekter som lever der, og så prøve å binde en flue som ligner og så prøve den ut. Eller hagearbeid, jeg tror det blir min neste dille siden jeg har småbarn og det er greit å holde seg hjemme.