Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-06, 09:27   #22
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snakke i forsamlinger

Jeg har ingen problemer med det, men jeg elsker det ikke akkurat. I jobben min må jeg ofte holde kurs, foredrag og presentasjoner, så jeg har en viss øvelse.

Dessuten er det noe helt herlig med å stå og prate til mange om ting man er opptatt av og kan godt. Det er fint for selvtilliten å oppleve mestring på det planet.

Det verste jeg vet er å holde foredrag for en gruppe som egentlig ikke er så veldig interessert i innholdet. Det skjer fra tid til annen. Og i våres fikk jeg fullstendig jernteppe (for første gang i mitt liv) under en sånn seanse. Det var ikke bra for selvtilliten .

Sist redigert av Røverdatter : 29-09-06 kl 09:39.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat