Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-10, 11:48   #55
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn skrek så kvinne ble døv (vg.no)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg tipper motorhead er et band som liker å omgi seg med slike myter uten st de nødvendigvis er særlig sanne. Og fansen deres liker å tro på slike myter.

Jeg æ'kke fan. Av bandet.

Men det er ikke bare av deres egne teknikere jeg har hørt det, det har vært litt sånn "alle" har sagt? Nei, det med mekking av tallene var en konsert hvor det desibelnivået på lydprøvene ikke falt i helt god jord hos det lokale politiet, faktisk. Så da gjorde man jo noe med de tallene. På måleren, i det minste. :lovlydig crew:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat