Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-10, 22:45   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?

Hm. Jeg bor ikke der jeg bor nå i hvertfall. Kanskje jeg bor i samme by, men ikke i samme hus. Jeg håper i hvertfall ikke det, da har vi det trangt. Alternativt har vi flyttet sørover til etellerannetsted mellom oslo og Kristiansand. Barna vil være 11, 16 og 18 år (hjelp!) og jeg vil forhåpentligvis ha funnet min hylle i livet på jobb, mannen er vel allerede på rett hylle og er happy med det. Akkurat nå tenker jeg at jeg godt kan være nyfødtmedisiner, men vi får se. Kanskje har vi en knøttis til, men han vil vel ha begynt på skolen han også. Og så håper jeg vi holder oss friske og har fått reist en del sammen. Kanskje vi til og med har fått en langhelg uten barn? Det hadde vært hyggelig.