Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-10, 10:43   #27
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?

Da har barna blitt 24, 21 og 16 år, de to eldste studerer og minsten skal begynne på videregående. Jeg håper på barn som har skikket seg vel og gjør det bra på skole. Kanskje den eldste er i ferd med å gå ut i arbeidslivet for første gang skikkelig.
Vi har nok nesten nedbetalt huslånet, og ihvertfall er studielånene nedbetalt, så vi har antagelig bedre råd enn noen gang og reiser mye, også sammen med de fraflyttede barna av og til.
Jobbmessig håper jeg at jeg har kommet videre, fått og tatt andre utfordringer enn jeg har i dag. Mulig jeg har ny arbeidsgiver også. Mannen har sikkert byttet arbeidsgiver minst 4 ganger, han har for vane å bytte jobb ofte. Han jobber nok med det samme som nå, men har utviklet seg videre.

Jeg håper vi er en familie som er så hyggelig å være i at barna velger å komme hjem med kjærester og venner ofte, feirer jul hos oss og at vi har mye godt samvær selv om de har flyttet ut.