Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-10, 21:54   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?

Jeg husker ikke sommeren 2007 så godt. Jo litt, det var da jeg ble gravid og jeg husker i hvert fall at jeg slet med varmen pga. hormoner og sånt. Så veldig kjølig og kjipt kan det ikke ha vært. Jeg var også hos Fibi i en uke og da badet ungene ute hver dag og jeg og Fibi måtte sitte endel inne fordi vi døde av varmen. Sånn har det ikke vært her i det hele tatt i år.
Det har ikke bare regnet nei, men det har regnet ganske mye og vært for kjølig til feks. strandturer og terrassekos nesten hele tiden, og i Oslo var vi livredde for å ikke få tatt turen innom Tusenfryd pga. alt regnet. Det regnet litt den dagen vi MÅTTE dra dit før vi måtte reise hjem, men det ble heldigvis bedre utover dagen.