Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-10, 23:18   #1
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?

Håhå, her har jeg mange, mange ting på lista, men kan jo starte med konvensjonell kylling og egg.
For det første er mange rare smaker på dette, både på grunn av fòret, oppdretten og kyllingens helse.
For det andre er jo forholdene kyllingen lever under helt for jævlig, og jeg får rett og slett ikke ned en bit av slik mat.

Hel,- og halvfabrikata er også noe jeg ikke skjønner at folk bruker daglig. Kjip smak, mange kunstige tilsettingsstoffer, der noen er temmelig usunne og dårlige for kropp og helse. At disse produktene i tillegg er dyre, og tar like lang tid å lage som mat fra bunnen av rene råvarer er også et av argumentene.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat