Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 13:06   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om hagepaviljong/partytelt

Jeg har heller ikke så sterke meninger om det må jeg innrømme, men jeg synes kanskje ikke de passer seg overalt som i at jeg synes at folk bør kunne ta så godt hensyn som mulig til evt. naboer når man setter det opp.

Vi har selv, kjøpte nå i år - denne:

Den er ikke til sjenanse for noen rundt oss, den står på terrasse inn mot husvegg der vi ellers ville hatt parasoll og det tar hverken sol eller utsikt fra noen andre. Det er utrolig deilig med paviljongen - man kan jo sitte ute når som helst egentlig, man slipper mygg, regn, sol og vind alt ettersom, i tillegg til at det er praktisk at man slipper å rydde ut/inn hageputer etc. hver kveld, i tilfelle regn eller bare pga. dugg.

Det er ganske utbredt her i byen, men det har ikke vært så mange akkurat i vårt nabolag. Dog er det flere rundt oss som har fått dette nå etter at vi satte opp vår, uvisst om det er tilfeldig eller om vi var til inspirasjon!

Sist redigert av Bomull : 02-08-10 kl 13:11.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat